چهارشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۵

این انتخاب عنوان هم کار سختیه ها!


1) گاهی وقتها، اونقدر به نوشتن توی این فضا وابسته می شم که با خودم فکر می کنم اگه این وبلاگ نبود، خفه میشدم. گاهی هم مثل این چند روز نوشتنم نمی آد! توی شرایط بی خبری و بلاتکلیفی مزخرفی قرار گرفتم که امیدوارم هرچه زودتر تموم شه.

2) شاهکار دیپلماتیک 18 صفحه ای احمدی نژاد رو هم که دنیا به پشیزی نگرفت! معلوم نیست چقدر به خودش فشار آورده (یا بهش سفارش کردن) که یه وقت تو سخنرانی هاش نامه اش رو با نامه پیامبر به خسروپرویز مقایسه نکنه! به قول ابطحی : "بهتر است از پیر برره الهام بگیرم و بگویم که من نوَفَهمم این نامه چه فایده ای برای ملت ایران داشت." به نظر شما این نامه برای جلوگیری از جنگ موثرتره یا حرکت هایی از این نوع: اینجا رو ببینین.

3) ابطحی، این آخوند دوست داشتنی! در مورد اجازه ورود زنان به استادیوم ها و مخالفت مراجع و بعد لغو دستور احمدی نژاد به استناد به نظر رهبری و نه مراجع، مطلب کوتاه ولی خطری نوشته که به خوندنش میارزه.

4) این فایل رو هم دانلود کنین و ببینین. خنده هم نداره! طبق نص صریح احادیث و روایات تباکی بر همه مؤمنین و مؤمنات توصیه شده!

5) چند شب پیش کانال سی.بی.سی مصحبه ای داشت با مادلین آلبرایت وزیر خارجه کلینتون در مورد کتاب جدیدش که به مطالبی نظیر مذهب و نیاز به توجه بیشتر در سیاست های آمریکا نسبت به خدا و مذهب می پردازه. می گفت به نظر من خانم رایس همونطور که مشاوران مختلف دیپلماتیک و نظامی و ... داره باید یک مشاور مذهبی هم داشته باشه. در جایی اشاره کرد که نوع رویارویی دولت بوش با مذهب نسبت به دولت های قبلی خیلی متفاوته و وقتی با اصرار مجری برنامه برای توضیح بیشتر روبرو شد گفت: "وقتی پرزیدنت بوش میگه خدا خواست که من رئیس جمهور بشم تا آمریکا رو حفظ کنم، این چیزیه که تابه حال سابقه نداشته!" شباهت های این دو جانور که فکر می کنن منتخب مردمشون (آمریکا و ایران) هستن باورنکردنیه به خدا!

6) یک توصیه دوستانه به همه وبلاگ نویس هایی که دوست دستنوشته هان و به اینجا سر میزنن: بیشتر وبلاگ ها تجربه دعواهای وبلاگی و بعضی حرکت های تخریبی بعضی کامنت گذارهای حرفه ای رو داشتن. ذات آدم ها به این راحتی ها عوض نمیشه. خصوصاً وقتی خیلی ساده با تلنگری دهان بی چاک و بست شخصی باز میشه و نقاب از چهره اش میافته، این یعنی زنگ خطر. از من بشنوید کسانی که در کامنت هاشون هر چند کلمه یک Enter می زنن و کیلو کیلو کامنت می ذارن، یک کاریشون میشه. حداقلش اینه که طرف یک مشکل عصبی داره که احتمالاً هرچند ماه مجبوره صفحه کلید کامپیوترشو نو کنه! از ما گفتن! آدم عاقل ز یک سوراخ دوبار که گزیده نمیشه! به قول شاعر: جغد بر ویرانه می خواند به انکار تو...
-----------------------
کاریکاتور از: نیک آهنگ کوثر(رویای بعد از نامه)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...