یکشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۸۷

داستان انقلاب - مقدمه

داستان انقلاب عنوان برنامه‌ای از رادیو بی.بی.سی بود که به مناسبت دهمین سالگرد انقلاب ایران ساخته و منتشر شد. وقتی برای سومین بار بی.بی.سی اقدام به پخش این برنامه کرد (که البته نسبت به پخش اول برنامه‌ها کامل‌تر هم شده بودند) این برنامه‌ها را روی کاست ضبط کردم و تلاش کردم به صورت سی.دی منتشر کنم که به ثمر نرسید که خود داستانی دارد. حال تصمیم گرفته‌ام آن فایل‌ها را که حتی روی وبسایت خود بی.بی.سی هم در دسترس نیست، هر یکشنبه روی دستنوشته‌ها منتشر کنم. جزئیات ماجرا را شفاهاً در قالب یک پادکست همراه با معرفی مجموعه داستان انقلاب توضیح داده‌ام. خودتان بشنوید:


لینک‌های مرتبط:
صفحه برنامه داستان انقلاب روی وبسایت قدیمی بی.بی.سی (بعضی از لینک‌های این صفحه شکسته شده اند و من در شگفتم که بی.بی.سی با آن هم طول و عرض چرا فکری به حال این صفحه نمی کند!)
پ.ن: برای شنیدن این برنامه‌ها باید مستقیماً از پخش‌کننده روی وبلاگ استفاده کنید. (پخش‌کننده روی خوراک‌خوان‌ها فعال نیست)

۱ نظر:

  1. سلام. من حدود ده قسمت از این مجموعه رو در کست باکس گوش دادم و بسیار برام جالب بود ولی مدتی است که دنباله اونها بارگذاری نمیشه. چطور میتونیم تمام 36 قسمتی که در مقدمه فرمودین دسترسی داشت؟

    پاسخحذف

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...