چهارشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۷

هم‌ اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم!

برنامه‌های رادیویی داستان انقلاب که تا به حال هفت قسمت از 36 قسمت آن روی دستنوشته‌ها قرار گرفته تا اینجا کلی داستان‌های حاشیه‌ای پیدا کرده. از اینکه عزیزی خیلی جدی تصور کرده بود من در بی.بی.سی کار می‌کنم تا ایمیل‌های مختلفی که برایم می‌رسد که نشان می‌دهند بازانتشار این برنامه‌ها از طرف چه آنهایی که قبلاً برنامه‌ها را شنیده بودند و چه آنهایی که جوان‌تر از آن هستند که آن موقع‌ها دنبال چنین چیزهایی بوده باشند، مورد استقبال قرار گرفته است. دوست عزیز خواننده‌ای برایم ایمیل کرده که دو قسمت از سه قسمتی که من ندارم را دارد و سعی می‌کند آنها را از نوارکاست به فایل mp3 تبدیل کند و برایم بفرستد. ایمیل‌های زیادی هم داشتم که خواستار امکان دانلود این فایل‌ها بودند که برای همگی توضیح دادم که به خاطر نگرانی از درگیر شدن با مشکل کپی‌رایت این کار را نمی‌توانم بکنم هرچند در کامپیوتر هیچ‌کاری نشدنی نیست. همه چیز را که من نباید بگویم! کمی تحقیق کنید! عزیزی هم از طریق گوگل به وبسایت شخصی قدیمی من رسیده بود که همان سالی که این سی‌دی را آماده کردم شیوه خرید پستی آنرا تبلیغ کرده بودم و بنده خدا پولش را هم به حسابم در ایران فرستاده و ایمیل زده بود که سی‌دی را بفرستید! من که کلی شرمنده این خبط خودم از برنداشتن آن آگهی شده بودم خوب البته اول ترتیبی دادم که از طریق دوستانم در ایران سی‌دی به دستش برسد و بعد سریعاً آن آگهی کذایی را از صحنه گیتی حذف کردم!

اما همانطور که در این نمودارهای Google Analytic می‌بینید، میزان بازدید از صفحات داستان انقلاب به شدت در حال پایین آمدن است و این نشان از نیاز به یک اطلاع‌رسانی قوی‌تر دارد. حیف است که این مجموعه روی اینترنت باشد اما خیلی‌ها که می‌توانند در مطالعات تحقیقی خود از این مجموعه با ارزش استفاده کنند، بی‌خبر بمانند. برای همین است که همین امروز به یاری سبزتان نیازمندم! لطف کنید با گذاشتن کد این لوگو در وبلاگ‌های خود، خوانندگانتان را به پست‌های مربوط به داستان انقلاب راهنمایی کنید. (با کلیک روی این لوگو فقط پست‌های داستان انقلاب باز خواهند شد). پیشاپیش از همکاری شما ممنونم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...