شنبه، مهر ۱۱، ۱۳۸۳

درباره من

من محمود هستم. مشهدی‌ام. البته اگه چیزی ر ِ بُدُنُم حتماً مُگُم! سی و اندی ساله‌ام. (خوبی اینکه سنم را اینجوری بگویم این است که اینجا را فقط هر ده سال یکبار مجبورم به روز کنم!) یک شب پاییزی در تاریخی که گوشه همین صفحه می‌بینید به کانادا مهاجرت کردم و از چند ماه بعدش هم شروع کردم به نوشتن. در این وبلاگ از هر چیزی صحبت می‌کنم. از زندگی در کانادا، از فرهنگ از سیاست از دلخوشی‌ها و از دلتنگی‌ها. اینجا هیچ کامنتی حذف نمی‌شود مگر اینکه همانطور که بالای صفحه کامنتدانی نوشته شده "امنیت ملی" را به خطر بیاندازد و امنیت ملی این وبلاگ وقتی به خطر می‌افتد که به کسی (غیر از خود من) توهین شود.

رشته دانشگاهی من آمار بوده و از سال 2007 در دانشگاه منی‌توبای کانادا به عنوان تحلیل گر داده و برنامه نویس SAS در پروژه‌های تحقیقاتی پزشکی مشغول بوده‌ام. از وبسایت دانشگاهی‌ام اطلاعات بیشتری در این مورد می‌توانید پیدا کنید.

۶ نظر:

  1. سلام آقا محمود
    من كارم داره رديف ميشه بيام منيتوبا شهر ويني پگ الان پروندم فدراله البته از طريق mpnp مراحل مربوط به منيتوبا رو رد كرده حالا تو مرحله گرفتن مدرك پليسه يه مقدار راهنمايي ميخوام .
    هزينه هاي زندگي براي دو نفر (زن و شوهر)اجاره منزل-خورد و خوراك-آب و برق و گاز و تلفن و اينترنت و تلويزيون و تفريح و ...
    بازرا كار چطوره من مهندس صنايع با 10 سال سابقه همسرم فوق ليسانس شيمي فيزيكه
    آيا ويني پگ شهري هست كه بشه تو زمينه كاريت بتوني فعاليت كني يا بايد كا سياه بكني .
    از همه .مهمتر اگه بخوام از ويني پگ برم تورنتو يا ونكوور ايا اصولا ايالت منيتوبا اين اجازه رو بهم ميده يا خير؟
    ممنون از راهنماييت
    email:arsia1985@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. سلام. من در دین اسلام و... به مشکل بر خوردم نه ایمان به کمک احتیاج دارم نمی خوام غرق بشم. لطفا کمکم کنین .
    ایمیل من
    www.eden_girls6000@yahoo.com
    خواهش می کنم اگر به آنچه می نویسید وفادارید کمکم کنید.

    پاسخحذف
  3. سلام
    من هم مشهدی هستم آمار خوندم و در کانادا زندگی می کنم :) البته از وقتی لیسانسم رو گرفتم با آمار خداحافظی کردم و از SAS فقط صفحه آبیش یادم مونده. البته اون موقع ها تحت داس بود سال 1377 اینا. با وبلاگ شما از طریق لینکی در بالاترین که در مورد کتاب صادق طباطبایی بود آشنا شدم. ظاهرا دیگه ترجمه نمی کنید، کی دوباره ترجمه ها رو روی وبلاگ می گذارید؟
    ممنون

    پاسخحذف
  4. @ناشناس:
    چقدر تفاهم! راستش من خیلی دلم می خواد دوباره انتشار ترجمه ها رو شروع کنم. منتظر نظر خانم کرول هستم که قول داده تصمیمش رو به من خبر بده. اگر موافقتش جلب نشه عملا غیر ممکنه.

    پاسخحذف
  5. آقا محمود گرامی، من برای فارسی‌سازی قالب‌های بلاگر نیاز به راهنمایی و کمک دارم. آیا این امکان برای شما وجود دارد که در این رابطه به من کمک کنید؟ متشکرم.

    پاسخحذف
  6. چقدر خوبه توی ماشین بشینی و درها و پنجره ها رو ببندی و فحش بدی

    پاسخحذف

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...