سه‌شنبه، دی ۱۳، ۱۳۸۴

No Name!

  • داشتم از تلویزیون فیلم Human Trafficking (تجارت انسان) رو نگاه میکردم که در مورد قاچاق دختران روس با وعده مدل شدن، به آمریکا و استفاده از اونها به عنوان فاحشه در تفریحگاه های نیویورک بود و دائماً فکرم متوجه قضیه قاچاق دختران ایرانی به دبی و لاپوشونی خیلی راحت قضیه در ایران بود. قسمت دوم فیلم چهارشنبه ساعت 9 (Eastern Time) از کانال CityTV پخش میشه.
  • برای اونچه که قراره امسال در این سال 2006 به سر ایران بیاد واقعاً نگرانم. لاریجانی طرح مسکو برای بن بست مسأله اتمی رو رد کرد. از اون طرف باز این بیمار روانی، دیدگاههای غیرمسئولانه اش رو بر علیه اسرائیل و این بار اروپا! داره تکمیل می کنه. گویا میزان جنگ خون آقایون به شدت پایین اومده و همه دست به دست هم دادن تا هر چه سریعتر درب های شهادت رو برای مردمی که سال هاست روز خوش ندیدن بازگشایی کنن.


  • جمکران داره به سرعت مراحل نزدیک شدن به پایتختی جمهوری اسلامی رو طی میکنه. بعد از کانال 2 تلویزیون بریتانیا (که لینک فیلم گزارش رو توی پست های قبلی گذاشته بودم)، حالا "کریستین ساینس مانیتور" گزارشگرشو فرستاده جمکران تا از "انتظار فرج امام زمان" گزارش تهیه کنه. از اون طرف امام جمعه هیوستون تکزاس، به مقام مشاور احمدی نژاد منصوب شد!

  • الپر مصاحبه ای کرده با یک تکنسین ارشد مسائل پروازی که البته اسمشو منتشرنکرده. این شخص در مورد سقوط C-130 با دلایلی احتمال خرابکاری رو مطرح کرده.
  • دادگاه نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریستی که چیزی حدود10-12 سال کارهاشو از روزنامه ها و مجله های مختلفی که معتادشون بودم جمع کرده بودم و مثل یک آلبوم توی یک تقویم سررسید چسبونده بودمشون، به علت عدم حضورش به 23 اسفند موکول شد! نیک آهنگ که الان تورنتوست و همچنان کاریکاتور میکشه و حرص خیلی ها رو درمیاره، باوجود همه احتمال ها در مورد ابتلا شدنش به "اگو- فیلیا" و یا "اگو- مانیا" !! اما همچنان به وبلاگش هر شب سر می زنم تا کارهای جدیدشو ببینم. شاکی های نیک آهنگ، لاریجانی، مصباح و مدعی العمومه.
  • ودر آخر: "هفت سنگ" ویژه نامه ای برای "شبهای برره" منتشر کرده! ضمنا ببره هم صاحب سایت شده. اینجا رو ببینین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...