چهارشنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۸۴

انگار نه انگار...

یکی نیست بگه توکه اعصابشو نداری غلط می کنی از اون ور دنیا، اخبار ساعت 9 شب کانال یک ایران رو نگاه می کنی! اوایلی که اینترنت اومده بود ایران، هر چی پول توجیبی داشتم خرج کارت اینترنت می کردم. تشنه خوندن خبرهایی که هیچ وقت توی رسانه های داخل منتشر نمیشد. بعد می رفتم دانشگاه با حرص با بچه ها در موردش صحبت می کردم که: "می دونین چی شده؟!" دوستی داشتم (محمود نجاتی) که می گفت: "بدبخت این همه پول خرج می کنی که آخرش اعصاب خودتو به هم بریزی؟ برو توی اینترنت حالتو بکن!"
اخبار امشب رو آقای حیاتی با همون جمله "با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد" که دو سالیه همه مردم بر طبق یک بخشنامه نوشته یا نانوشته از همه اخبارگوهای همه کانال ها مجبورن بشنون شروع کرد. (احتمالاً آقایون بعد از 25 سال دیدن "بسم الله" تنها که کافی نیست. اخبارگوهای کویت و دبی و الجزیره هم همینو می گن. ما باید برای زدن مشت محکمی بر اتحاد شیعه و سنی هم شده باید بعد از بسم الله، "آل محمد" رو به رخ عدد ناچیز دو میلیارد مسلمون دنیا بکشیم!) اولین خبر طولانی امشب، دیدار "محمود نورالدین" از یالغوزآباد ممسنی و توابع اطراف بود و فریاد هزاران گوسفندی که "انرژی هسته ای حق مسلم ماست". بعد یک سری مصاحبه کلیشه ای مسخره با چند نفر توی خیابون های تهران، بعد گزارش مذاکرات مجلس و بالاخره خبر از وین که بیانیه شدیدالحن هیأت ایرانی! و همین!
انگار نه انگار که پرونده (گزارش) اتمی ایران به شورای امنیت ارسال شد. انگار نه انگار که آقایون باوجودی که خودشون رو جر دادن و با چوب حراجی که به سرمایه های ملی این مملکت زدن تا هر طور شده باج های کلون به کشورهایی مثل روسیه، چین، هند، ژاپن و ... بدن و دادن اما نتیجه ای نگرفتن.
و انگار نه انگار که همین چند ساعت پیش گروهی از زنان و دختران این مملکت به خاطر گردهمایی آرومشون در پارک دانشجوی تهران با باتوم های برقی و البته مشت و لگدهای غیر برقی نیروی انتظامی مورد حمله قرار گرفتن. انگار نه انگار که به بانوی شعر ایران، سیمین بهبهانی با اون سن و سال و بیمار هم با باتوم و لگد همونجا حمله شده.
انگار نه انگار...حالم از همه چی داره به هم میخوره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...