سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۵

جهت خالی نبودن عریضه!

برای اینکه خواننده های محترم مطمئن شوند که من هنوز زنده ام و فقط حال نوشتن موجود نمی باشد، عجالتاً (یا به قول بابای پری اجالتاً!) این مطلب رو داشته باشین تا بعد:

دکترین شما چیست؟
به نظر من چند دکترین اساسی وجود دارد که مدیران دولت موجود تمام کارهای شان را با توجه به آن دکترین ها انجام می دهد. منتهی مشکل در اینجاست که در تمام دنیا اول یک تئوری شکل می گیرد و براساس آن تئوری یک دکترین ساخته می شود، اما در ایران اول یک کارهایی همینجوری انجام می گیرد و بعد الکی الکی تبدیل به یک دکترین می شود. این دکترین ها بی انتهاست، من چند تای آنها را برای استفاده حضار نوشتم.

دکترین عقاب و هویج
در این روش مسوولان امور تصمیم می گیرند که برای شکار کردن عقاب از هویج استفاده کنند تا وقتی عقاب بر زمین نشست، با چماق توی سرش بزنند، اما وقتی هویج را بیرون می آورند، به جای اینکه عقاب ها روی زمین بنشینند، خرگوش ها دور آنها جمع می شوند، بعد خرگوش ها را دستگیر کرده و خرگوش دستگیر شده را وادار می کنند اعتراف کند که عقاب است. بعد از اعتراف مذکور خرگوش را رها کرده و مورد حمله عقاب قرار می گیرند.

اشتباه ارزیابی: اشتباه صورت گرفته این است که اصولا عقاب به هویج علاقه ندارد.
نمونه مورد ذکر: دستگیری رامین جهانبگلو که قرار است در زندان اعتراف کند که دونالد رامسفلد بوده است.

ادامه مطلب در روزآنلاین- ابراهیم نبوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...