سه‌شنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۵

زیر تیغ

شبکه یک تلویزیون ایران مدتیه داره سریالی پخش می کنه که احتمالاً یکی از کارهای به یادموندنی تلویزیونی خواهد شد. علاوه بر داستان قوی بازی‌های فوق‌العاده فاطمه معتمدآریا،پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی و سیاوش تهمورث، مجموعه "زیر تیغ" ساخته محمدرضا هنرمند با موسیقی متن حسین علیزاده رو به مجموعه فوق‌العاده قوی و تاثیرگذاری تبدیل کرده. نبودن شعارهای کلیشه‌ای-سفارشی معمول صدا و سیمای جمهوری اسلامی توی این سریال، بیننده‌ای که من باشم رو چنان پشت مانیتور لپتاپ (با اینترنت وایرلس دزدی ازهمسایه‌ها!) میخکوب می‌کنه که مثلاً در همین آخرین قسمت این سریال که دیروز پخش شده بود و من یک ساعت پیش دیدمش، نفسم داشت بند میمومد. داستان این سریال به شدت باورنکردنی تلخ و البته واقع‌گراست که امیدوارم همچنان همین ریتم رو تا آخر حفظ کنه و در جهت دادن امیدهای واهی به امت همیشه در صحنه و جلوگیری از بدآموزی، قهرمانان داستان همگی متحول و عاقبت به خیر نشوند و هیچ امداد غیبی هم رخ ندهد!

تا به حال 11 قسمت از این سریال 24 قسمتی پخش شده. توصیه می‌کنم این سریال رو ببینید (البته اگر اعصاب پولادین دارین یا خیلی آدم بیخیالی هستین!).

  • از اینجا می‌تونین همه قسمت‌های سریال رو آنلاین ببینین و یا از اینجا می‌تونین دانلودش کنین.
  • عکس‌هایی از این سریال 12

پ. ن:

ظاهرا اين اولين سريال ايرانی است که وب سايت هم دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...