یکشنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۷

داستان انقلاب - قسمت هشتم

کودتای ۲۸مرداد و سقوط دکتر مصدق

در این قسمت از مجموعه برنامه داستان انقلاب وقایع کودتای ۲۸ مرداد را از زبان شاهدان عینی آن می‌شنوید. به این ترتیب:

دکتر محمد مصدق، دکتر کریم سنجابی، دکتر سیف‌پور فاطمی، مهندس مهدی بازرگان، سر دنیس رایت، فوآد روحانی و محمدرضا پهلوی.




لینک‌های مرتبط:

US Overthrows Iranian Gov in 1953، مستند کوتاهی شامل صحنه‌های از وقیاع ۲۸ مرداد و مصاحبه با "کیم روزولت" مامور سیا در ایران که شخصاً امضای حکم برکناری مصدق را از شاه گرفت: قسمت اولقسمت دوم

Ayatollah Khomeini declassified: مستند بلندی در مورد آیت‌الله خمینی و انقلاب ایران از History Channel با جزییاتی از عملیلت آژاکس سیا برای سرنگونی دکتر مصدق. اینجا ببینید. (هر 6 قسمت پشت سر هم پخش خواهد شد)

۲ نظر:

  1. سلام آقا محمود. خوبین؟
    سال نو شما مبارک باشه. آقا من مدت هاست که به سایت شما سر میزنم تا داستان انقلاب رو گوش کنم. چندتاییش رو دانلود کردم و خیلی دوست دارم همه اش رو گوش کنم. به هرکی هم میرسم میگم بیاد این داستان انقلاب رو از اینجا گوش کنه. اما متأسفانه نمیشه دانلود کرد یا گوش داد. یه نگاهی بندازین ببینین مشکلش چیه که نمیشه این فایل های صوتی "داستان انقلاب" رو گوش داد یا دانلودش کرد.
    خیلی ممنون میشم که هرچه زودتر مشکلش رو رفع کنید.

    پاسخحذف
  2. @ناشناس:
    سلام و سال نو بر شما دوست ناشناس من هم مبارک باشه.
    در دانلود فایل ها هیچ مشکلی وجود نداره اما یک مشکل فنی در برنامه ام.پی.تری پلیری که من برای وبلاگم استفاده می کردم پیش آمده و اون هم اینه که این برنامه رو من روی سایت گوگل پیج گذاشته بودم و اخیرا گوگل این سرویسش رو کلن تعطیل کرده. برنامه رو به سرور خودم انتقال دادم اما باید راهی برای این تغییر آدرس پیدا کنم و یا اینکه دستی کد همه پست ها رو اصلاح کنم که کار زمان بریه. اما همچنان میشه همه قسمت های داستان انقلاب (البته به جز ضمیمه هایش را) دانلود کرد. کافیه به پست فهرست موضوعی مراجعه کنید و روی علامت های + کلیک کنید یا کلیک راست برای دانلود مستقیم فایل های صوتی.

    پاسخحذف

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...