چهارشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۸۷

زرشک!

آخه چقدر آدم باید بدبخت بیچاره باشه که نتیجه انتخابات نه در کشور خودش و نه در کشوری که در اون ساکنه اون‌چیزی که انتظار داره نباشه! این بحران اقتصادی کار خودش رو کرد و کانادایی‌ها باز هم به همون دولت محافظه‌کار پاچه‌خوار نئوکان‌های آمریکایی رأی دادن. این یعنی برای من و توی ایرانی، ادامه مشکلات ویزا، اقامت و باقی ماجراها. یکی از همکارهای کاناداییم می‌پرسید تو باید چند تا تروریست رو از نزدیک بشناسی نه؟ اونقدر جدی پرسید که سریع جواب دادم البته که نه! اون هم گفت البته راست می‌گی چون حتماً همه اون‌هایی رو که تو می‌شناختی تا حالا حمله انتحاری کردن و کشته شدن! بعد که تعجب منو دید خندید و گفت من فقط داشتم با این استروتایپ (کلیشه) هایی که اینجا در مورد شماها وجود داره شوخی می‌کردم.

نتایج انتخابات روی نقشه کانادا رو از اینجا ببینید. جاب است که چپ‌های NDP بیشتر در مناطق کم درآمد و کارگری رأی آورده‌اند و محافظه‌کارها در مناطق پولدار. نتیجه انتخابات کبک هم جالبه. اونجا نه چپ‌ها خبریه و نه محافظه‌کارها!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...