شنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۷

بی‌آینه روی خویش نتوان دیدن

فعلاً برای سربه سر گذاشتن با عموفیلترباف و با پیشنهاد آرش عزیز که کدهای PHP وبلاگ خودش را با سخاوتمندی در اختیار من گذاشت، یک وبلاگ آینه از مطالب و لینک‌های دستنوشته‌ها ساختم و روی دستنوشته‌ها دات کام (www.dastneveshteha.com) که تا پیش از این ریدایرکت بود به وبلاگ اصلی قرار دادم. اگرچه امکان دیدن مستقیم کامنت‌ها وجود ندارد اما همین‌قدر هم که ارتباط با خواننده‌ها قطع نشود خودش نعمتی است. حداقل شاید باعث شود خوراک (فید) وبلاگ را ببینند و مشترکش شوند. ضمناً اگر مشترک خوراک کامنت‌ها هم بشوید، می‌توانید همچنان کامنت بگذارید.

پ.ن: متاسفانه سرور من کد آرش را تاب نیاورد و پوکید! البته اصلاً منظورم این نیست که آرش عمداً به سفارش جمهوری اسلامی کدی را به دست خودم وارد سرور دستنوشته‌ها دات کام وارد کرده تا سرور هم از کار بیافتد! از شوخی گذشته سروری که من ازش استفاده می‌کنم ظاهراً ضعف‌هایی دارد اما من هم بیکار ننشستم و را حل دیگه‌ای پیدا کردم. یک آینه دیگه ساختم که خیلی خیلی شبیه وبلاگ واقعی است. با این کلک همه کسانی که وبلاگشان فیلتر شده می‌توانند به تعداد نامحدودی وبلاگ آینه از وبلاگ اصلیشان بسازند که بطور خودکار آپدیت شود. به زودی در یک پست مستقل روش این کار را توضیح خواهم داد. شاید به درد شما هم خورد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...