سه‌شنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۸۷

داستان انقلاب – قسمت سی و ششم


پیروزی انقلاب


الوعده وفا این هم آخرین قسمت برنامه داستان انقلاب با این توضیح که چند ثانیه از ابتدا و انتهای این فایل قطع شده و پوزش به این خاطر. در آخرین قسمت از برنامه داستان انقلاب به ترتیب صداهایی خواهید شنید از:

دکتر شاپور بختیار، مهندس کاظم جفرودی، ارتشبد قره‌باغی، رادیو تهران، مهندس مهدی بازرگان، آیت‌الله موسوی اردبیلی، تیمسار بیگلری، تیمسار علی نشاط، سپهبد ربیعی و آیت‌الله خمینی.











فایل ضمیمه:

رادیو تهران و خبرهای سرنگونی

در آخرین قسمت از داستان انقلاب صدایی از رادیو تهران شنیدید که با اعلام "صدای انقلاب" خبر پیروزی انقلاب و سقوط سلطنت را اعلام می‌کرد. درست بیست و پنج سال قبل‌تر از آن، از همین رادیو خبر مهم دیگری پخش شده بود. سید مهدی میراشرافی، مدیر روزنامه آتش، نماینده مجلس شورای ملی و نزدیک به مجمع مسلمانان مجاهد در بعداز ظهر 28 مرداد 1332 "الو الو" گویان در حالی که نمی‌تواند شادی خود را پنهان کند از سقوط دکتر مصدق و قطعه‌قطعه شدن دکتر فاطمی می‌گوید:






پ.ن: منتظر چند پست دیگر مرتبط با داستان انقلاب باشید. پست‌هایی شامل لیست موضوعی برنامه‌ها، فهرست نام افراد و متن پی.دی.اف پیاده شده این برنامه‌ها در قالب یک کتاب (البته به شرطی که فارس نیوز همچنان متن بقیه قسمت‌ها را منتشر کند!)

۱ نظر:

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...