پنجشنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۸۴

دست نوشته ها دات کام

این مطلب از وبلاگ قدیمی دستنوشته ها به این صفحه منتقل شده است.

بالاخره استقبال بیشتر از حد انتظاری که از سوی دوستان از این شبه وب لاگ شد عاملی شد تا جَو گیر (!) بشم و در راستای احترام به مخاطبان Domain دست نوشته ها رو ثبت کنم.با این کار ضمن اینکه دسترسی به سایت راحت تر میشه، بعضی از مشکلات مثل ارسال کامنت ها هم کم کم رفع خواهد شد. آمار بازدیدها به شکل قابل توجهی داره بالا میره و این باعث میشه مسئولیت بیشتری هم در مورد مسائل تکنیکی و هم محتوای مطالب رو متوجه من کنه. سعی می کنم سوات وب دولوپری خودم رو هم بالا ببرم تا هر چه سریع تر این مشکلات برطرف بشه.

کارهای ثبت Domain و Hosting رو هم یکی از دوستان ایرانی در اینجا انجام داد. شرکت در تهرانه و Server همین بقل گوش کالج ما یعنی توی خیابون Bay. سرویس ها و قیمت هاشون هم خیلی مناسبه (Package هاشون حرف نداره!) . پس بشتابید تا تموم نشده و اینجا رو کلیک کنین ! (قراره به ازای هر نفری که من معرفی کنم چند مگ فضای منو زیاد کنه!)

اما دیروز خبرهای امیدوراکننده ای برای International Student ها در کانادا اعلام شد. وزیر مهاجرت جو والپ، اعلام کرد که به زودی دانشجویان خارجی اجازه کار پیدا خواهند کرد و بعد از فارغ التحصیلی هم به جای فقط یک سال، دو سال می تونن با اجازه کار در کانادا بمونن. همینطور مقررات مهاجرت ساده تر خواهد شد. تقاضای والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ های کسانی که در حال حاضر مقیم کانادا هستن زودتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در دوره طی شدن پروسه مهاجرت این افراد می تونن با ویزاهای چند بار ورود (Multiple Entry) به دفعات به کانادا سفر کنن. این خبر، موجی از امیدواری برای دانشجوها ایجاد کرد. همه در این مورد صحبت می کردن. بر خلاف خیلی از کشورهای اروپایی، دانشجویان خارجی در کانادا اجازه کار ندارن مگر داخل دانشگاه یا کالج محل تحصیل یا رشته هایی که اصطلاحاً Co-op (کارآموزی) دارن که اون هم محدود به همون دوره کارآموزیه. البته این به این معنی نیست که دانشجوها اینجا کار نمی کنن. کارهایی که مزدش به صورت نقدی (Cash) پرداخت شه، اشکالی ایجاد نمی کنه اما معمولاً این جور کارها کارهای تخصصی نیست و اصطلاحاً Labour بهش می گن که کارهای سطح پایین رو شامل میشه. اگرچه اینجا فرهنگ کارکردن فوق العاده جالبه. ما شعارشو می دادیم که کار عار نیست اما اینا عملاً اینو نشون می دن. هیچ کاری اینجا پست نیست. همه کار می کنن. چیزی که قابل قبول نیست تن به کار ندادنه. همه بدون توجه به شغلشون احترام یک شهروند رو دارن و این خیلی با ارزشه.

اگرچه این خبرهای امیدوارکننده به نوعی وعده های انتخاباتی حزب لیبرال (حزب حاکم فعلی) هم حساب میشه. انتخابات کانادا تا آخر بهار انجام میشه. این که وعده های انتخاباتی اینها چقدر مثل وعده های انتخاباتی ایرانه نمی دونم باید صبر کرد و دید. ضمناً هنوز اینجا نشنیدم کسی وعده داده باشه که اگه بهش رأی بدن مثلاً خیابون ها رو موکت کنه!

در عکس بالا وزیر مهاجرت کانادا، جو والپ در حالی که مخالفان طرح قانونی کردن ازدواج همجنس ها در پشت سرش در حال اعتراض هستند رو می بینید :

ازدواج = 1 مرد + 1 زن

نظرات خوانندگان :

Name : مریم

E-Mail :

URL :

Date : Sat, 30 Apr 2005

از دستنوشته ها بابت لطف زیادی که داشتند ممنونم و البته از اینکه من رو در رسیدن به هدفم(نخوندن شعرها) یاری دادن واقعاً سپاسگذارم!! و از تمام دوستانی که به این نوشته ها نام شعر و به بنده نام شاعر میدن تشکر می کنم.

Name :

E-Mail : nokhod88@yahoo.com

URL :

Date : Mon, 9 May 2005

man ba vojodi ke ziad ahl sher nistam vali 2 ta sher maryam vaghean be delam neshast va delam mikhast baz ham azash sher bekonam chera nemikhad baz ham sher bege heif nist ba in hame estedad


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...