شنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۴

کریستین و احمدی نژاد

بالاخره بعد از یک ماه و اندی که رئیس جمهور مکتبی همه دنیا رو سر کار گذاشته بود که می خواد یک طرحی بده که همه مسائل هسته ای رو حل کنه، امشب ایشون در CNN ظاهر شدند و دقایقی قبل از اینکه در سخنرانی وعده داده شده در سازمان ملل از جزئیات این طرح پرده دری کنن (یعنی پرده بردارن!) در حضور خانم کریستین امانپور این طرح رو لو دادن! اگرچه هیچ کس نفهمید این طرح بالاخره چی بود! چون به جز یک سری شعار هیچ چیز جدیدی توش نبود. اونایی که اینترنت پر زور( منظورم همون High speed)دارن خلاصه این مصاحبه رو می تونن اینجا ببینن. برای اونایی هم که ندارن و احتمالاً ماهوارشون هم یا کارتی نیست که CNN رو بگیره یا تنظیم دیشش به هم خورده یا مثل من توی آخرین روزهایی که ایران بودم توسط مأمورا جمع آوری شده تا مشکلات فرهنگی مملکت حل بشه!، نقداً میتونن این دو تا عکس رو ببینن!


امانپور بر خلاف مصاحبه معروفش با خاتمی که به روشنی ذوق و شوق خاصی رو میشد از چشماش دید، خیلی گرفته به نظر میومد. حتی توی چندین مصاحبه ای که با رفسنجانی داشته هم هیچ وقت من اینجوری ندیده بودمش. یک جا وقتی پرزیدنت زیادی رو منبر رفته بود و شعار می داد با خنده معنی داری گفت به نظر خیلی تهاجمی صحبت می کنین!

نمی دونم چرا یاد داستان جوجه اردک زشت افتادم که طفلکی هیچ کس دوستش نداشت...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...