چهارشنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۴

دستنوشته ها روی بلاگ اسپات

وبلاگ دستنوشته ها مراحل تکاملش رو پله پله و البته کمی آهسته به خاطر گرفتاری های نویسندش در این مملکتی که همه به شدت گرفتار هستند، می گذرونه الان در قالب جدیدش قرار داره. قالبی که از نظر فنی دیگه واقعاً یک وبلاگ حساب می شه.
ادامه کار به شکل قبل واقعاً دیگه منطقی نبود. به چند دلیل: یکی اینکه طراحی و ادیت صفحه های جدید که از نرم افزارهای معمول وبلاگ نویسی استفاده نمی کرد وقت گیر بود. دیگه اینکه سیستم کامنت گذاریش خیلی ابتدایی بود و در واقع ئی میل هایی بود که من باز می بایست یکی یکی به انتهای مطالب اضافه می کردم. و گاهی به دلیل نبود فرصت کافی شکایت و گلایه کامنت گذاران رو در پی داشت. و خیلی دلایل ریز و درشت دیگه.
خلاصه در حال حاضر دستنوشته ها از نرم افزار بلاگر وابسته به گوگل استفاده می کنه. آدرس های قبلی هنچنان معتبر هستش اگر چه همینطور که می بینید آدرس بلاگ اسپات هم داریم دیگه! http://azimaee.blogspot.com
مطالب قدیمی هنوز قابل دسترس هستن: در قسمت بایگانی(آرشیو) وبلاگ (سمت راست ) میشه وارد وبلاگ قدیمی شد.
کتابخونه دستنوشته ها هم بالاخره راه افتاد. یک سری کتابهای خوب فارسی که من لینک هاشو از سایت های مختلف پیدا کردم و به تدریج کاملترش هم می کنم. این کتابها صرفاً کتابهاییه که به دلایلی خود کتاب یا نویسندش مورد علاقه شخص من بوده و من قرار نیست همه کتابهای موجود روی اینترنت رو اینجا لیست کنم.
همچنان پذیرای نظرات خوانندهای همیشگی این وبلاگ هستم. دستنوشته ها مدعی نیست که کلی خواننده داره اما چند تا خواننده همیشگی داره که از سراسر دنیا(ایران، کانادا و آمریکا، استرالیا و آلمان و ...) تقریباً هر روز بهش سر میزنن. باور ندارین به آمار سایت در منتهی الیه ستون سمت راست سر بزنین!

۲ نظر:

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...