یکشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۸۵

18+

توی این ولایتی که ما هستیم، کانال های تلویزیون برای هر برنامه ای علامت های خاصی دارن که گروه سنی مجاز برای تماشای برنامه رو مشخص می کنه. چون تلویزیون ها کابلی است (اون هایی هم که مرفه بی درد تر هستند کابل هاشون دیجیتالی است!) سیگنالی هم همراه برنامه میاد که همون گروه سنی رو مشخص می کنه و پدر و مادرها می تونن روی تلویزیون هاشون (اگر این قابلیت رو داشته باشه) تنظیم کنن که مثلاً در ساعت های خاصی که بچه ها توی خونه تنهان برنامه های بزرگسالان که صحنه (!!) داره قابل دریافت نباشه. از طرفی قبل از هربرنامه –چه اولش و چه بعد از شونصد باری که برای آگهی قطعش می کنن- یک نوشته میاد و شخصی با صدای خیلی جدی می گه که این برنامه شامل صحنه های مثلاً جنسی، خشونت، برهنگی (عریانی یا لختی !! معادل آبرومند برای Nudity چیه؟!) و گفتگوهای رکیک است. توجه بینندگان توصیه می شود!

غرض ازاین مقدمه چینی این بود که بگم لینکی که در ادامه می آید شامل صحنه های جنسی، غیر اخلاقی، برهنگی، خشونت!!، و تشعشعات رادیو اکتیو است.

!Viewer discretion is advised

نگین نگفتی ها! حالا اگر سنتون بالای 18 ساله اینجا رو کلیک کنین!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...