جمعه، تیر ۰۲، ۱۳۸۵

1. ایران در رتبه‌های اول در سطح جهانی برای جستجوی کلمه sex و دیگر مشتقات این کلمه است. این رو می‌تونین با استفاده از ابزار جدیدی که گوگل ارائه داده خودتون هم چک کنین. (جالبه که خیلی از شهرستانها و نه تهران توی چند شهر اول قرار می‌گیرن). وبلاگ توتم مطلب جالب و کاملی در این زمینه گذاشته.

2. روزآنلاین به نقل از روزنامه رسالت: روزنامه رسالت در گفتگویی با دکتر يگانه رييس "انجمن آسيب هاي رفتاري تازه ترين آمار زناي با محارم را منتشر کرد. "درحال حاضر چهارهزارپرونده درخصوص تجاوز برادر به خواهر و 1200 پرونده درخصوص تجاوزپدربه دختردردست بررسى است." توجه کنین که روزنامه رسالت این آمار رو منتشر کرده نه روزنامه‌های ضاله اصلاح طلب! (عزا چه عزایی است که مرده شور هم گریه می‌کند!)

3. یادمه چند سال پیش توی ایران نتیجه تحقیقی رو می‌خوندم که نشون می‌داد بیشتر اختلافات خانوادگی بین زوج‌ها ناشی از عدم آگاهی‌های جنسی است. اون چیزی که در ظاهر به عدم تفاهم طرفین معروف شده، در واقع به علت ناتوانی در ارضای جنسی یکی از طرفین(عموماً رفتار غلط جنسی مردان) است.

4. در این خونه‌ای که در حال حاضر ساکنش هستم، همخونه‌ای دارم که یک دختر از امریکای لاتینه که البته بزرگ‌شده اینجاست و کاملاً کاناداییه. تنها 18 سالشه اما مطمئنم تجربه جنسی‌اش از زن‌های 40 ساله ایرانی خیلی بیشتره. تنها توی این چهار- پنج ماهی که من می‌شناسمش، 3 تا دوست پسر عوض کرده. دوماه پیش وقتی با یکی‌شون باصطلاح Break up کرده بود، سر درد دلش با من باز شده بود که:" انگار همه مردم فهمیدن که من با دوست پسرم به هم زدم. دو نفر امروز به من پیشنهاد دوستی دادن که هر دو حدود سی ساله بودن. من هم گفتم می‌دونی من چند سالمه؟ می‌خوای بری زندان؟!" وسط همین حرف‌ها از من پرسید راستی تو چند سالته؟ با خنده‌ بهش فهموندم من هم دلم نمی‌خواد برم زندان!! با این آخرین دوست پسرش تجربیات جدیدی رو دارن امتحان می‌کنن که خواب و آرامش رو بر من حروم کردن. هرهفته یکبار ایشون تشریف می‌آرن اینجا و بعد از ساعت دو ونیم–سه‌ی شب، اول برای رلکس شدن یک ساعتی می‌رن دوتایی توی وان حموم(که از بخت بد روبروی اتاق منه!) بعد مراحل بعدی! حدود 4 صبح توی آشپزخونه برای تجدید قوا با سر و صدای فراوون، غذا آماده می‌کنن. بعد تا صبح انرژی کسب شده رو می‌سوزونن! 7 صبح آرامش به خونه برمی‌گرده چون تا بعد از ظهر خواب تشریف دارن! هفته پیش این برنامه برای سومین بار تکرار شد. به وحشتناک ترین شکل ممکنش! از سر و صدای حمام و صحبت و سروصدای آشپزی گرفته تا آلودگی‌های صوتی ناشی از ارگاسم! روز بعد، خیلی جدی بهش اعتراض کردم و گفتم هرغلطی می‌خواین بکنین بکنین، فقط بی‌صدا! به شدت شرمنده شد و چند بار عذرخواهی کرد. (توپ و تشرم ظاهراً کارساز بوده و فعلاً آرامش به خونه برگشته.)

5. اگر فروید زنده بود احتمالاً برای مطالعه جامعه ایران بعد از انقلاب خیلی مشتاق بود به ایران سفر کنه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...