یکشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۵

!No Subject

  • چند روز پیش داشتم آمار وبلاگ رو چک می‌کردم، دیدم یه نفر از دفتر ریاست‌جمهموری داره وبلاگم رو می‌خونه! خدا به‌خیر بگذرونه! امیدوارم خودِ احمدی نژاد خواننده وبلاگم نشده باشه! جالبه که یه خواننده دائمی از بلژیک هم دارم که روزی چند بار با جستجوی یک کلمه خاص همیشه به ولاگم سر می‌زنه. فقط امیدوارم اون بوف‌کور شومی که توهم صادق هدایت بودن بهش دست داده نباشه!
  • قابل توجه ساکنین آمریکای شمالی: اسکایپ سرویس تلفنیش رو برای ارتباط با خطوط زمینی (Land Line) و سلفون در داخل کانادا و آمریکا تا آخر 2006 مجانی کرده. کافیه برنامه Skype Out شو که چیزی مثل مسنجره دانلود کنید و بعد از ساختن یک شناسه و کلمه عبور با اون به تمام پیش‌شماره‌ ‌های 001 مجانی زنگ بزنید. کیفیت صداش هم حرف نداره.
  • عکس‌های حسن قائدی از خرمشهر با عنوان بیست و شش سال پس از آزادی رو اینجا ببینین و خصوصاً به اون مجروح شیمیایی که در خونه مخروبه‌ای زندگی می کنه و همینطور دیش‌های ماهواره در حیاط خونه‌هایی که هنوز آثار گلوله روشونه بیشتر توجه کنید.
  • "سهم زن نیمی از آزادی"، مطلبی از پرستو در زن‌نوشت در مورد یک تلاش جدید بی‌سرانجام دیگه برای ورود زنان به استادیوم. عکس زیر هم از محمد خیرخواه با عنوانی طعن‌آلود: "بانوان ایرانی باز هم پشت میله‌های آزادی" در همین رابطه است.
  • یکی از کلماتی که خیلی‌ها از رو طریق گوگل و بقیه جستجوگرها اونا رو انحصاراً به دستنوشته‌ها می‌رسونه! اسم سایت Aryanhub هست که ظاهراً دامین‌شون رو تمدید نکردن و آرین‌هاب دات‌کامشون رو از دست دادن جهت اطلاع جویندگان این سایت، باید از آدرس http://www.arianworld.com/ استفاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما چیست؟

توضیحی درباره مستند فرزندانقلاب

--> همانطور که بارها توضیح‌ داده‌ام این مستند محصول بی‌بی‌سی فارسی است و نقش من همانطور که در تیتراژ فیلم آمده محقق و یکی...